image image
Nowoczesny domek z bala nad rzeką Korytnicą Idealne miejsce na wypoczynek dla rodziny, grupy znajomych i dla dwojga nad rzeką Korytnicą. W okolicy mnóstwo jezior i lasów. Fantastyczne miejsce na aktywny wypoczynek: spływy kajakowe, piesze i rowerowe wycieczki, grzybobranie, wędkowanie i wiele innych ! Na terenie znajduje się wypożyczalnia kajaków z całym niezbędnym osprzętem, by spędzić miło i ciekawie czas.
Spływy kajakowe dla firm Spływ kajakowy to świetny pomysł także na wyjazd integracyjny. Wielokrotnie już organizowaliśmy podobne imprezy zarówno dla małych jak i większych firm. Ale spływy kajakowe stanowią tylko część naszej oferty dla firm. Posiadamy koncesję turystyczną wymaganą do organizacji spływów firmowych oraz zapewniamy wymaganą przepisami prawa Kadrę prowadzącą spływy. Jest to ważna informacja dla Państwa bezpieczeństwa oraz bezpieczeństwa i zadowolenia Państwa klientów.

Historia firmy T.A. MATI

Od początku lat 90 - tych organizowaliśmy spływy kajakowe, wyjazdy narciarskie i snowboardowe oraz trekkingi dla coraz szerszej liczby przyjaciół. Wspólnie pływaliśmy zarówno na eksploracyjne wyprawy kajakowe starorzeczami Pisy ,jak i rekreacyjne spływy Drawą, jeździliśmy na nartach w Szklarskiej i zjeżdżaliśmy na snowboardzie 1200 - metrowym dzikim żlebem Świeradowca.

Mazury '93 -strarorzecza Pisy

W miarę jak krąg wspólnie podróżujących osób zaczął się poszerzać, powstała firma Mati.

Początkowo organizowaliśmy kilkanaście spływów w sezonie i dwa-trzy wyjazdy narciarsko-snowboardowe do Czech. Obecnie nasza oferta to kilkadziesiąt spływów w sezonie letnim, wyjazdy snowboardowe do Czech i Austrii ,a także długa lista imprez - takich jak rajdy offroadowe, paintball i rowery. Z czasem też zdobywaliśmy zaufanie coraz większych firm, które zlecały nam organizację imprez integracyjnych w połączeniu ze spływem kajakowym. W poprzednim sezonie organizowaliśmy takie imprezy nawet dla grup ponad 100-osobowych.

To co nas wyróżnia ,to pełna wiedza o tym czym się zajmujemy i w pełni profesjonalna kadra. W przypadku spływów kajakowych, nasza kadra ma za sobą lata doświadczeń i wiedzę podpartą uprawnieniami instruktorskimi Polskiego Związku Kajakowego i PTTK. Nie wyobrażamy sobie, by było inaczej. Turystyka aktywna to sport i zabawa, czasem z dreszczykiem emocji. My dbamy o to, żeby było ciekawie, ale w pełni bezpiecznie - i to Wam gwarantujemy.

Jeden z pierwszych spływów pod szyldem Mati-Majówka 2001

Nasi instruktorzy nie tylko pokażą Wam ciekawe miejsca ,o których nie zawsze pisze się w przewodnikach, ale też opowiedzą ich historię i postarają się odpowiedzieć na Wasze pytania, tak aby wyjazdy z nami dały Wam jak najwięcej satysfakcji.

Pierwszy mati-samochód i pierwsze testy naszych kajaków i kanadyjek

Z czasem też firma Mati jako organizator spływów i producent sprzętu kajakowego ,zaczęła pojawiać się imprezach targowych -na zdjęciu targi turystyczne w Międzyzdrojach-pierwsza impreza, na której został zaprezentowany produkowany przez nas sprzęt pływający-spodobał się i do tej pory po wodach Polski i Niemiec, pływa ponad 150 sztuk "naszych" kajaków i kanadyjek.

Od początku działalności firma miała swoje miejsce w internecie-najpierw pod adresami www.mati.home.pl i drawa.com, a wkrótce potem pod adresem www.splywykajakowe.pl jak to jest do tej pory...

Tak powstawała jedna z kolejnych wersji (w 2005r) naszej strony internetowej - obecna jest już piątą odsłoną...

Od początku staraliśmy się maksymalnie uatrakcyjnić pobyt na naszych spływach i wkrótce poza wycieczkami w ciekawe miejsca i organizacją zabaw sportowych, jako pierwsza firma organizująca spływy kajakowe ,wprowadziliśmy do programu zabawę w paintball, leśne sauny a potem offroad.

Rok 2002-jedna z pierwszych zabaw w strzelanie farbą...

Wciąż stale poszerzamy naszą ofertę i staramy się, by organizowane przez nas imprezy były jeszcze bardziej dopracowane i pozwalały Wam aktywnie i ciekawie wypocząć.