Historia firmy T.A. MATI

Od początku lat 90 - tych organizowaliśmy spływy kajakowe, wyjazdy narciarskie i snowboardowe oraz trekkingi dla coraz szerszej liczby przyjaciół. Wspólnie pływaliśmy zarówno na eksploracyjne wyprawy kajakowe starorzeczami Pisy ,jak i rekreacyjne spływy Drawą, jeździliśmy na nartach w Szklarskiej i zjeżdżaliśmy na snowboardzie 1200 - metrowym dzikim żlebem Świeradowca.

Mazury '93 -strarorzecza Pisy

W miarę jak krąg wspólnie podróżujących osób zaczął się poszerzać, powstała firma Mati.

Początkowo organizowaliśmy kilkanaście spływów w sezonie i dwa-trzy wyjazdy narciarsko-snowboardowe do Czech. Obecnie nasza oferta to kilkadziesiąt spływów w sezonie letnim, wyjazdy snowboardowe do Czech i Austrii ,a także długa lista imprez - takich jak rajdy offroadowe, paintball i rowery. Z czasem też zdobywaliśmy zaufanie coraz większych firm, które zlecały nam organizację imprez integracyjnych w połączeniu ze spływem kajakowym. W poprzednim sezonie organizowaliśmy takie imprezy nawet dla grup ponad 100-osobowych.

To co nas wyróżnia ,to pełna wiedza o tym czym się zajmujemy i w pełni profesjonalna kadra. W przypadku spływów kajakowych, nasza kadra ma za sobą lata doświadczeń i wiedzę podpartą uprawnieniami instruktorskimi Polskiego Związku Kajakowego i PTTK. Nie wyobrażamy sobie, by było inaczej. Turystyka aktywna to sport i zabawa, czasem z dreszczykiem emocji. My dbamy o to, żeby było ciekawie, ale w pełni bezpiecznie - i to Wam gwarantujemy.

Jeden z pierwszych spływów pod szyldem Mati-Majówka 2001

Nasi instruktorzy nie tylko pokażą Wam ciekawe miejsca ,o których nie zawsze pisze się w przewodnikach, ale też opowiedzą ich historię i postarają się odpowiedzieć na Wasze pytania, tak aby wyjazdy z nami dały Wam jak najwięcej satysfakcji.

Pierwszy mati-samochód i pierwsze testy naszych kajaków i kanadyjek

Z czasem też firma Mati jako organizator spływów i producent sprzętu kajakowego ,zaczęła pojawiać się imprezach targowych -na zdjęciu targi turystyczne w Międzyzdrojach-pierwsza impreza, na której został zaprezentowany produkowany przez nas sprzęt pływający-spodobał się i do tej pory po wodach Polski i Niemiec, pływa ponad 150 sztuk "naszych" kajaków i kanadyjek.

Od początku działalności firma miała swoje miejsce w internecie-najpierw pod adresami www.mati.home.pl i drawa.com, a wkrótce potem pod adresem www.splywykajakowe.pl jak to jest do tej pory...

Tak powstawała jedna z kolejnych wersji (w 2005r) naszej strony internetowej - obecna jest już piątą odsłoną...

Od początku staraliśmy się maksymalnie uatrakcyjnić pobyt na naszych spływach i wkrótce poza wycieczkami w ciekawe miejsca i organizacją zabaw sportowych, jako pierwsza firma organizująca spływy kajakowe ,wprowadziliśmy do programu zabawę w paintball, leśne sauny a potem offroad.

Rok 2002-jedna z pierwszych zabaw w strzelanie farbą...

Wciąż stale poszerzamy naszą ofertę i staramy się, by organizowane przez nas imprezy były jeszcze bardziej dopracowane i pozwalały Wam aktywnie i ciekawie wypocząć.